CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 15 december 2009

Basistechnieken workshop met de Cricut Expression


Hallo allemaal,

Regelmatig word ik gevraagd of ik al een nieuwe datum heb geprikt voor deze basistechnieken workshops. Nog niet, maar nu dus maar eens gedaan.

Deze workshops geef ik altijd op zaterdag van 10.00 - 17.00uur. Ja, wij hebben onze tijd echt nodig. Om zoveel mogelijk de kosten te drukken geef ik dit in groepen van max. 4 personen bij mij in de cursusruimte in IJsselham. Dit ligt in de kop van Overijssel. Wij hebben dan geen zaalhuur. Geef je dus snel op als je een voorkeursdatum hebt. Voor opgave en info kan je mij mailen op info@annettescreafarm.com .

De zaterdagen zijn:

* 30 januari 2010
* 20 februari 2010
* 20 maart 2010
* 17 april 2010
* 29 mei 2010

Door omstandigheden kunnen deze verzet worden. Na april zal ik de andere zaterdagen bekend maken voor de rest van het jaar. Ook wil ik in 2010 weer een Cricut workshopdag organiseren. Verdere info hierover volgt nog.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails