CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 15 april 2010

Lay-out met JEJE producten



















Hallo allemaal,

Zaterdag 24 april heb ik die Cricut workshop bij JEJE in Hilversum. De opdracht is om met hun materialen en de Cricut wat te maken. Ik mag weinig of geen bij producten gebruiken. Dit wil zeggen liever niks van een andere groothandel. Bij dit voorbeeld heb ik brads gebruikt van Basic Grey en komt bij Kars vandaan. Verder alleen het cardstock als basis. De rest is alles van JEJE in de kleuren rood. Mijn nichtje Elana vindt het altijd super als ik haar foto gebruik. Van haar broer hoeft het niet zo nodig. JEJE heeft veel materiaal wat een hoog glim effect heeft en dat is toch wel moeilijker om er iets mee te combineren. Persoonlijk vind ik de LO van Elana mooier geworden dan die van haar broer Justin. En wat vinden jullie?

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails