CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 25 juli 2010

Een kaartje gemaakt




Hallo allemaal,

Zoals jullie weten hebben wij a.s. dinsdag een begrafenis. Daar wilde ik toch ook een kaartje voor maken. Op de rouwkaart stond een rode roos. Dit gaf mij het idee, om ook voor deze kaart een roos te gebruiken. De andere rouwkaart waar ik een roos voor gebruikte was de kaart voor Elly. Daar stond een witte roos op de kaart. Zo geef je de kaart toch een persoonlijk tintje. Ik heb een ontwerp gemaakt in mijn Gypsy, zodat ik gelijk op één snijmat alles kon snijden. De kleuren grijs, groen en rood. Als je meerdere kleuren papier op je snijmat plakt moet je natuurlijk je snijmat goed in je Cricut doen. In dit geval is je pijltje op je snijmat erg belangrijk. De roos komt van de cartridge Walk in my Garden en de tag van Platin Schoolbook.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails