CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 14 augustus 2010

De Martha Stewart Cake cartridges











Hallo allemaal,

Van tijd tot tijd moet jij je Gypsy koppelen aan de pc. Vanmorgen deed ik dat ook even. Op de website van Cricut staat geen nieuwe versie van een update, maar als je hem aan de pc koppeld dan voert hij toch een update uit. Nadat hij klaar was stonden de nieuwe cartridges, o.a. die van Martha Stewart, er ook bij. Dus als je het nog niet gedaan hebt, dan weet je nu dat je hem toch even moet koppelen.
De nieuwe cartridges zijn weer om te kwijlen zo mooi.
Voor mijn Cricutgroep op Hyves heb ik een nieuw logo gemaakt. Voor wie nog niet lid is, kom je even langs?
Ik ga nu even boodschappen doen en vanmiddag weer even spelen met mijn Cricut. ;-)

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails