CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 16 augustus 2010

Mijn cartridges weer aangevuld.












Hallo allemaal,

Van mijn verjaardagsgeld heb ik weer het nodige aan cartridges gekocht. Kwijl, kwijl. Hahaha. Ze zijn vandaag binnengekomen. Ik heb ze natuurlijk gelijk gekoppeld aan mijn Gypsy. Het komt nog wel eens voor dat als je een cartridges aan de Gypsy koppelt dat deze niet goed worden opgeladen. Haal dan je cartridge uit de stekker en blaas in je cartridge en draai hem nu omgekeerd weer in de stekker. Probeer hem nogmaals.












Bij de cartridge Give a Hoot heb ik er wel 5x over gedaan, voordat deze werd geaccepteerd door de Gypsy. De aanhouder wint hoor. Blijven proberen dus. Ik zal mijn best doen om t.z.t. iets te maken met deze nieuwe cartridges.

Groetjes van Annette













* Give a Hoot
* Sweet Treats
* H2O Seasonal
* Everyday Paper Dolls
* Create a Critter
* Holiday Cakes
* Office Help
* Goning Places
* Nurdery Rhymes
* Beyond Birthdays

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails