CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 2 november 2010

De update is online!!











Hallo allemaal,

Gisteravond heb ik mijn Gypsy gekoppeld aan de pc. Zoals jullie weten zou er een leuke actie zijn voor Gypsy owners. De Cricut Critters heeft een duidelijk filmpje gemaakt. Maar ik zal hier toch een kleine samenvatting schrijven hoe het bij mij is gegaan.
* Open je Gypsy Syn. (zie foto)










* Zet je Gypsy aan en hij een update zoeken.
* Als hij een poosje bezig is, krijg je een melding dat je opnieuw je Gypsy Syn. moet installeren.
* Ga dan naar www.cricut.com/gypsy
* Log daar in met je gegevens en dan zie je dat er een nieuwe versie is.
* Download dit.
* Je krijgt een heel nieuw programma. (zie foto)












* Volg de instructies. Dit neemt erg veel tijd inbeslag, maar dan heb je ook wat. Haha
Als alles klaar is dan kun je zien dat er nieuwe cartridges erbij hebt gekregen. Helemaal voor niks. Super toch? Succes.

Groeten van Annette



1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Hoi Anette, het is me gelukt hoor!
Dank je wel voor de supertip! Ik heb vrijdag de gypsy gekocht en vandaag de extra cardridges gedownload. Ben er superblij mee!

Related Posts with Thumbnails