CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 8 december 2010

Smiley cartridge

Hallo allemaal,

Momenteel krijg ik veel vragen van mensen die de gratis cartridges hebben geupdate en dan een probleem hebben met de Smiley cartridge. Ik heb zelf geen last van deze cartridge, maar ik heb deze vraag doorgespeeld naar Provocraft. Vanmorgen had ik een mail in mijn box.
Dus mocht je last hebben dat hij het niet doet, dan moet je deze handeling doen. Succes.

Groeten van Annette


Hallo Annette,


Volg de onderstaande stappen nadat u ze heeft gevolgd zult u de Smiley cartridge kunnen gebruiken:
* Open Cricut Sync en klik op HELP
* Open de Troubleshooter
* Klik op ja, ja, ja

Na deze handeling moet de cartridge werken zoals het hoort.

Veel succes.

1 opmerking:

Gerda zei

fijn dat ze daar al een oplossing voor hebben. Ik heb er zelf gelukkig geen last van.
Nu nog een oplossing om de Gypsy met de CDS software te laten werken.

Related Posts with Thumbnails