CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 10 januari 2011

Nieuwe cartridges ontvangen











Hallo allemaal,

Vandaag is mijn pakket gekomen met de nodige cartridges die ik besteld had in Amerika. Ja, inderdaad privé koop ik ook weleens iets in Amerika alleen geen machines. Maar dat verhaal kennen jullie al.
Het zijn er totaal 13 geworden. Ik heb op mijn blog aan de rechterkant maar een lijstje gemaakt met al mijn cartridges die ik nu bezit. Wauw, wel veel hoor. Haha.
Ik zal proberen om binnenkort eens een cartridge te gaan gebruiken en dan hier wat te plaatsen. Op dit moment ben ik weer met een artikel bezig en de boekhouding wacht ook weer. Maar goed, toch speel ik het liefst met mijn Cricut.

Groeten van Annette

5 opmerkingen:

hm zei

13!!!! Dat lijkt me helemaal geweldig. Mijn hoogste score tot nu toe is drie. Het is wel verslavend hè. Veel plezier ermee

gr Heleen

hm zei

13!! Zo ik ben bijna jaloers:-) mijn hoogste score is 3 tegelijk. Het is zo verslavend hè. Veel plezier ermee

gr Heleen

Els zei

Erg leuk dat je zoveel nieuw speelgoed hebt. Ik ben erg nieuwsgierig.
Gr. Els

Korrie zei

hallo annette

wat een lijst staat er op je blog, hier ben je nog wel even zoet mee, veel plezier met het uit proberen.
groetjes korrie

Saskia zei

Wouw super zeg! Je hebt echt een enorme lijst, heerlijk!
Waar bestel je ze in Amerika?
Groetjes Saskia

Related Posts with Thumbnails