CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 12 februari 2011

Basistechnieken workshop voor de Cricut Expression


Hallo allemaal,


Vandaag heb ik weer een basistechnieken workshop gegeven met de Cricut Expression. Ook al geef ik deze zelfde workshop regelmatig hij verveeld nooit. Het blijft leuk om met de Cricut te mogen spelen. De groepjes heb ik meestal niet zo groot om zo iedereen genoeg aandacht te kunnen geven. Tja en als er dan zieken zijn dan zit je opeens alleen. Els kreeg dus deze keer privé les. Els had mij eerder verteld dat zij de hele week nachtdienst had en dus vanmorgen om 7..00uur er uit kwam. Zij is dus niet meer naar bed geweest en is dus gewoon door gegaan. Petje af hoor. Het ging haar goed af en gelukkig kon zij wakker blijven. Na het examen was zij moe, maar had een voldaan gevoel en wilde deze workshop zeker voor geen goud missen. Wij hebben er dus weer een Cricut freak bij. Haha.
Volgende week ga ik mij helemaal storten op de Cricut Imagine. Hij is binnengekomen deze week en moet nu dus super aan de gang om voorbeelden te maken voor mijn demo op 27 februari bij Nellie in Sevenum.
Groeten van Annette

Helaas

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails