CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 28 februari 2011

De eerste demo met de Cricut Imagine















Hallo allemaal,

 Gisteren was de eerste keer dat er een demo was met de Cricut Imagine op een consumenten beurs. Ik heb erg veel belangstelling gehad. De tijd vloog dan ook zo voorbij. Op mijn eigen blog kun je het hele verhaal lezen. Op dit blog wil ik dieper ingaan op de mogelijkheden van de Cricut Imagine.



Ik heb hem nu 1,5 week in huis en het gaat mij steeds beter af om met het apparaat te werken. Ik zal binnenkort weer proberen om een filmpje te maken. Ik moet eerst aan de gang voor een artikel, maar dan zal ik mij storten om verder te gaan met de basistechniekenmap. De buitenkant heb ik al klaar.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails