CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 15 maart 2011

Better Together

Hallo allemaal,

Enkele weken geleden had ik deze Imagine cartridge ontvangen. Toen ik mijn Imagine weer binnen had, hij is weggeweest wegens een software probleem, wilde ik deze cartridge proberen. Helaas kreeg ik deze melding. Zie onderstaande foto.

Oeps, foute boel dus. Inderdaad deze melding bleef er te voorschijn komen, ook nadat ik met ProfoCraft had gemaild om met een update etc. het probleem te kunnen verhelpen. Vandaag heb ik een vervangende cartridge gekregen. Helemaal super, toch. Ik wil jullie hierbij dus waarschuwen dat het dus best kan voorkomen dat er een cartridge tussen kan zitten die het niet doet. Ga gewoon terug waar je hem gekocht hebt. Ik had hem bij Kars gekocht en deze heeft hem netjes vervangen. Ik zal binnenkort er iets mee maken, nee niet vanavond meer. Haha.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails