CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 29 maart 2012

Helpdesk Provo Craft


Hallo allemaal,

Via Kars heb ik de volgende melding voor jullie gekregen die ik graag met jullie wil delen.
Voor alle vragen over de Cricut, Gypsy en andere Provo Craft machines kunnen jullie nu een mail sturen naar de helpdesk van Provocraft. Het mail adres is: isupport@provocraft.com Je mag het gewoon in het NL doen, zij zullen dit via Google vertalen en dan antwoordt terug sturen. Vooral wat software vragen betreft heb ik geen kaas van gegeten. Jullie mogen natuurlijk mij altijd een mail sturen, maar over technische vragen weet ik helaas negen van de tien keer geen antwoordt en zal jullie dan als nog doorsturen naar deze helpdesk. De problemen met de Gypsy zijn helaas nog niet allemaal verholpen, maar ondertussen kunnen al heel wat gebruikers de Gypsy weer gebruiken waarvoor hij bedoeld is.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails