CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 2 februari 2013

Silhouette Cameo ontwerpen

 

Hallo allemaal,

De twee harten creaties heb ik gemaakt in het design programma van de Silhouette. Dit zijn de nieuwe challenges voor mijn blogs, namelijk het Duo - Challenge blog en mijn eigen blog Annette's Creafarm
Wil je mee doen aan deze challenges neem dan op het blog een kijkje naar de spelregels. Je kunt ze gratis aanvragen. Je ontvangt dan een PDF bestand en de Studio snijbestand.
Eind komende week moeten de kaarten klaar zijn voor mijn volgend artikel, dus ik ga gauw verder.

Groeten van Annette

1 opmerking:

lenny zei

Ze zien er super leuk uit
geweldig dat je daar je ontwerpen
zelf ook mee kan maken
misschien is leuk voor een filmpje
groetjes lenny

Related Posts with Thumbnails