CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 8 september 2009

Welkom op mijn Blog

Hallo allemaal,

Welkom op mijn Blog met alles over de Cricut. Ik heb net de winkeliers workshop met de Cricut Expression gegeven op de Knallende Kars Dagen. Ook wel de KKD genoemd. Naast dit Blog heb ik al een Cricut Expression Hyves groep en een Yahoo NL-CG Op de KKD kwam ik veel mensen tegen die liever op een Blog komen kijken, dus dan ook maar een Cricutgroep op Blogspot gezet.
Ik ga mijn best doen om al deze groepen te voorzien van informatie over de Cricut en wat hiermee te maken heeft. Wilt u toch ook "oude" informatie lezen? Kijk dan op mijn Cricut Expression Hyves groep.

Groetjes van Annette

1 opmerking:

elly zei

hallo annette
geweldig weer een nieuwe blog erbij
maar het is zonde
ik zal er niet veel op tezien zijn
maar af en toe kom ik wel eens een kijkje nemen

veel plezier met je nieuwe blog

enne kom je al door je vele mailtjes heen
wat een hoop in een paardagen tijd zeg
ik zal maar niet vragen hoeveel je er hebt na een vakantie
volgens mij moeten dat er ongelooflijk veel zijn
groetjes elly

Related Posts with Thumbnails