CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 8 september 2009

Gypsy



Hallo allemaal,

De Gypsy was het gesprek van de dag op de KKD (knallende Kars dagen). Daarom wil ik jullie hier meer over vertellen.Voor mijn Cricut workshop heb ik even met Donald van Provocraft gesproken. Hij vertelde mij hoe zij op het idee zijn gekomen van de Gypsy. Hij vertelde dat de jeugd in Amerika bijna de hele dag zo'n videogame in de hand heeft en maar op knoppen drukt. Een soort gameboy, zeg maar. Met dit idee, zijn zij verder gegaan.

De Gypsy die zij mee hadden waren nog prototypes, want er zaten nog wel de nodige kinderziektes in en dat moest er eerst uit zijn, voordat het op de markt kwam in de US. Dus laat staan in Europa. Wij moeten dus nog echt even geduld hebben, maar het is een super gaaf ding. Hij is dus nog nergens te koop. Wel zijn er genoeg winkels die een pre-order aanbieden. De prijs zal zeker € 299,95 of hoger zijn. Dit hangt van vele factoren af. De Gypsy heeft al 2 cartridges in zijn geheugen als je hem koopt. Deze zijn dus niet los te koop. Er staan super mooie letters op en vele afbeeldingen. Super gaaf.

Noralee, die de Gypsy demonstreerde, had een hele mooie presentatie map gemaakt waar zij alles had opgeplakt wat op die bijgeleverde cartridges stond. En dat was veel en heel mooi. Van cijfers, letters, tot vormen, dieren etc. Het "heb vermogen" werd steeds sterker. Toen zette zij de Gypsy aan. Goed helder scherm en ook het werkblad is te vergroten of te verkleinen. Ze liet de vele mogelijkheden zien. Wauw wat mooi. Het is dat hij nog niet leverbaar is, want anders had ik hem allang in mijn winkelwagentje liggen!



Ook liet zij mij de Pink Cricut Expression zien. Zelfs de verlichting van de knopjes zijn pink, maar ook de cartridge die er in zat. Ook erg mooi, maar om nu mijn "gewone" in te ruilen voor een pink kleur? Gaat toch iets te ver, lijkt mij. Deze wordt geleverd met 3 cartridges, waarvan één helemaal in het teken is van Pink Ribbon. Volgens mij ging er wel een gedeelte van de opbrengt van de verkoop naar het Pink Ribbon fonds.
Zodra er meer info was over de Gypsy zou Kars mij informeren, zodat ik het hier kon plaatsen of op één van mijn andere Cricut groepen.
Groetjes van Annette

2 opmerkingen:

celia zei

Hey Annette,als de knoop door is wil ik die roze...heb ook de sizzix bigshot in zwart en roze! ;0)
Grtjs Celia,

voor de woordverificatie zie eens naar Karin Versteeg's blog,zij legt het helemaal uit!

Snatertje zei

hoi Annette

wow je word wel hebberig he als je al die dingen ziet, ik had de pink expression al gezien op de site van the pink stamper, vind hem super gaaf, maar ga de mijne niet inruilen zou wel graag die cartridge willen hebben, pink journey, hoop dat die toch ook nog los in de verkoop komt.

grts Linda

Related Posts with Thumbnails