CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 26 maart 2010

Basistechnieken workshop met de Cricut Expression in Hoensbroek. (Limburg)

Hallo allemaal,

Morgen heb ik mijn derde groep deze maand die de basistechnieken workshop van de Cricut krijgt. Deze keer niet in mijn eigen workshopruimte, maar op locatie. Acht dames ga ik morgen alles leren over de Cricut. Ik heb er zin in, ik hoop de dames ook? Els is zo lief om ook morgen weer met mij mee te gaan, want zo'n lange rit alleen is toch ook niet alles. Nogmaals bedankt Els. Morgenavond heb ik ook een jaarvergadering van onze buurtvereniging, maar ik heb aan het bestuur al aangegeven dat ik het nog niet zeker weet of ik wel kom? Het kan ook zijn dat ik zo laat ben of zo moe dat ik geef puf meer heb. En dan dit weekend ook nog zomertijd en dat scheelt weer één uur nachtrust.
Er komen weer nieuwe cartridges aan. Hier enkele voorbeelden.
Ik ga nu gauw verder, want ik moet alle pakketten nog maken en de certificaten.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails