CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 19 maart 2010

Gesneden met de Cricut











Hallo allemaal,

Vanavond is Korrie geweest om te knutselen. Wij proberen één avond in de week samen te knutselen en maken dan net wat ter sprake komt. Zo had ik dus die taartpunt gemaakt. Deze wilde zij ook wel maken. Zij heeft het papier gebruikt van de paasuitdaging. Een nieuwe papierlijn. Verder wat bloemenponsen gebruikt en een tekststempel.
Ik heb vanavond een verjaardagskaart gemaakt voor mijn broer. Hij wordt namelijk 50 volgende week. Met de cartridge Platin Schoolbook heb ik de cijfers 50 uitgesneden op size 7cm en toen door de Cuttlebug gehaald. Met Distress inkt heb ik het wat dieper van kleur gemaakt. Het papier wat ik gebruikt heb is van mijn favoriete merk Basic Grey. Het kalendertje heb ik zelf gemaakt in Word. Uitgeprint op DCP papier en dan gekleurd met inkt en dan gemat.
Dit wordt gelijk de nieuwe uitdaging. Vraag bij Annette's Creafarm de digi kalender stamp aan van je favoriete maand en verwerk hem op een kaart. Je kunt de foto weer mailen naar info@annettescreafarm.com maar wel voor 15 April. De winnaar ontvangt weer van hij een mini scrappakket. Dus doe je best. De paasuitdaging met de Digi stamp van Jolanda loopt nog tot eind van deze maand. Er zijn al vele mooie dingen binnengekomen.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails