CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 3 maart 2010

Cricut Designers











Hallo allemaal,

Een poos geleden heb ik een oproep gedaan voor een Cricut Designer. Erica zit nu als Cricut Designer in mijn team. Ik heb besloten dat ik pas per april weer een nieuwe designer wil hebben. Ik heb wat mensen op het oog, dus de keus is nog niet gemaakt. Ik kijk bijna dagelijks op hun Blog om te kijken wat zij allemaal maken en natuurlijk of zij de Cricut erbij gebruiken. Ga dus gewoon door met het maken van kaarten, LO etc. En wie weet? En heb je tussendoor nog wat mooie dingen gemaakt met de Cricut dan mag je de foto altijd mailen naar info@annettescreafarm.com Dan weet je zeker dat ik je Cricut kunstwerk gezien heb! En vergeet ook niet mijn logo op je blog te zetten.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails