CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 17 maart 2010

Taartpunt













Hallo allemaal,

Gisteren heb ik een taartpunt gemaakt. Mijn broer is geslaagd voor een opleiding en had een diploma uitreiking. Om een opleiding naast je drukke baan te volgen is toch een hele prestatie. Het heeft hem heel wat inspanning gekost, maar het is hem toch maar gelukt. Dus er was iets te vieren. De uitreiking was in het hoge noorden, terwijl hij zelf in het westen woont. Dus een goed excuus om bij je zus te gaan logeren.













Voor mijn schoonzus, zijn vrouw dus, heb ik er ook maar één gemaakt. Beide heb ik gevuld met allerlei smaken chocolade eitjes. De buitenkant heb ik expres niet zo druk gemaakt, want daar houden zij niet zo van.



















Deze taartpunt staat op mijn nieuwste Cricut cartridges. "Tie the knot" Waar trouwens meerdere mooie dingen op staan.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails