CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 18 april 2010

Gypsy workshop.













Hallo allemaal,

Steeds meer krijg ik de vraag of ik ook Gypsy workshops wil gaan geven. Zoals jullie weten heb ik al enkele filmpjes op You Tube staan. Ik moet zeggen, dat ik steeds meer de Gypsy pak als ik iets wil snijden of iets aparts wil maken. Natuurlijk moest ik eerst zelf het apparaat beter leren kennen, voordat ik hier workshops in kan geven. Tussen de bedrijven door ben ik al een ontwerp gaan maken voor deze basisworkshop. Hij is heel anders als mijn Cricut basisworkshop, maar zeker niet minder belangrijk. De verdere info komt t.z.t. als ik alle puntjes op de "i" heb staan. Maar het is natuurlijk nooit verkeerd als je aangeeft hier oren naar hebt? Je moet dus in het bezit zijn van een Cricut en de Gypsy.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails