CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 30 april 2010

Update je Gypsy



















Hallo allemaal,

Vaak krijg ik de vraag wat je nu precies moet doen als je de Gypsy hebt aangeschaft. Er zijn een paar belangrijke dingen die je zeker niet moet vergetem. Ik zal ze hier op een rijtje zetten. Ik hoop dat jullie er dan iets aan hebben en anders hoor ik het wel weer?

* Haal alles uit je doos en kijk eerst of alles compleet is.
* Laad je Gypsy accu op.
* Pak je cartridges die je bezit en upload deze in je Gypsy. (zie mijn filmpje op You Tube)
* Registreer je Gypsy op www.cricut.com/gypsy
* Ben je nog niet geregistreerd doe dit dan nu wel.
* Download de Gypsy Update software
* Sluit ook je Cricut aan en geef deze ook een update als hier om gevraagd wordt.
* Maak een ontwerpje met de Gypsy en laad deze door de Cricut snijden, zodat jij weet dat de communicatie onderling goed is.
* Sluit regelmatig je Gypsy aan de pc voor een update.
* Bij mij kan je NL handleiding ontvangen als je mij mailt op info@annettescreafarm.com of ga naar www.kars.nl daar staat hij namelijk ook.

Dit zijn de handelingen die toch de belangrijkste zijn. Bij verschillende sites zijn al Gypsy bestanden te dowloaden soms gratis, maar ook tegen betaling.

Succes.
Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails