CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 16 mei 2010

Nieuwe cartridges











Hallo allemaal,

Afgelopen week heb ik mij zelf eens getrakteerd op nieuwe cartridges. Namelijk:
* Elegant Cakes
* Preserves
* Old West
* Summer Vacantion
* Summer in Paris
* "Just Because" Cards

Via deze link komen jullie op de website van Cricut.com, zodat jullie alles cartridges kunnen vinden.
Op de foto kunnen jullie zien dat ik een kaarten voorraadbox met bijpassende kaart hebt gemaakt voor mijn vader. Deze was op 7 mei jarig en wilde wel een voorraad aan kaarten hebben, want hij heeft nog weleens iets te versturen. Deze box heb ik dus gevuld met 6 kaarten, zodat hij vast een voorraad heeft. Hij vond de box erg mooi, maar de kaarten vond hij eigenlijk te mooi om te versturen. Haha, hij wilde ze liever zelf houden. De swirl is van de nieuwe cartridges Elegant Cakes. De rest heb ik nog niet kunnen uit proberen. De box is trouwens  de doos waar mijn vaatwastabletten in hebben gezeten. Fijne zondag verder.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails