CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 28 mei 2010

Nieuwe update voor de Gypsy.












Hallo allemaal,

Provocraft had al aangeven dat er rond 28 mei een nieuwe update zou komen met vele nieuwe mogelijkheden. Dus ik vanmorgen en vanmiddag kijken, maar nog helemaal niks. Stom natuurlijk, want er is tijd verschil. Vanavond stond er eindelijk iets op. Download dit en er gaat weer een wereld voor je open. Wel wennen hoor. Ik zal mij er eens in gaan verdiepen en dan zal ik binnenkort wel weer een filmpje gaan maken, maar nu eerst zoek ik mijn bed op. De cricutworkshop gaat morgen niet door, maar ik heb morgen wel een andere workshop van 10.00 - 17.00uur. Els komt namelijk en wij gaan verder met ons Copic boekje. Nog enkele weken en dan hebben wij deze workshop.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails