CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 6 juli 2010

De nieuwe update voor de Gypsy














Hallo allemaal,

Zoals jullie weten is er een nieuwe update voor de Gypsy. Helaas deed hij het niet goed toen ik de Gypsy aan mijn pc aansloot. Ook mijn laptop deed de update niet zoals het hoort. Ik heb gelijk Kars en Provocraft gemaild en deze hebben mij de volgende tip gegeven voor wie Windows XP of Vista hebben.

Om Gypsy sync. uw Gypsy te laten updaten volg de stappen zoals hieronder beschreven:

1. Sluit alle Gypsy toepassingen. (Gypsy Sync. Cricut/Gypsy website).
2. Vanaf het Internet browser selecteert u gereedschappen.
3. Vervolgens kiest u Internet opties.
4. Dan het tabblad gevorderd.
5. Vervolgens Reset Internet Explorer opties door op de reset knop to klikken. (Nadat u dit gedaan heeft kan uw computer vragen om de computer opnieuw te laten opstarten).

Voer bovenstaande punten uit en start hem opnieuw op. Als je dan je programma van de Gypsy opent en dan je Gypsy aan je pc koppeld zie je de volgende schermen.



 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ik hoop dat het bij iedereen lukt en anders hoor ik het graag?

Groetjes van Annette


Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails