CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 15 juli 2010

Mijn Gypsy.














Hallo allemaal,

Even weer wat van mij laten horen op dit blog. Momenteel is het op de boerderij wat druk qua loge's en werkzaamheden. Wie mijn andere blog leest waarmee? Ook ben ik dagelijk aan de gang met mijn Gypsy en Cricut. Wij zijn namelijk eind september 25 jaar getrouwd en natuurlijk maak ik zelf de kaartjes. Eerst een ontwerp in mijn Gypsy gemaakt, toen gesneden met de Cricut en dan wat andere dingen erbij geplakt. Het ontwerp is klaar en goed gekeurd door mijn husband Henk. Haha, om eerlijk te zeggen vind hij alles wel best hoor, maar soms heeft hij een uitgesproken mening. Nu dus ook. Maar dat geeft niks, want tenslotte is het ook zijn kaartje. De schatting is dat ik ongeveer 120 kaarten moet maken. Vandaag heb ik de eerste 30 gesneden en voor de helft klaar. Ook de tekst moest erop. Wij hebben gekozen om het deze keer in het plat te doen. Haha, ik hoop dat iedereen het kan lezen? Deze foto van onze koeien is er in verwerkt. Deze heeft Sanne gemaakt toen zij een weekend hier was. Deze foto heeft zij ook gebruikt om voor Henk een tuinposter te maken als kado voor zijn verjaardag. Jullie begrijpen wel dat Henk hier super blij mee was.

Groetjes van Annette

1 opmerking:

chantal zei

Dat is niet niks, zoveel uitnodigingen snijden. Ik vraag me af hoeveel mesjes je gaat verslijten, hihihi
Maar het is leuk en origineel wanneer je deze zelf maakt.
25 jaar is al wat hé. (Ik ben 6 aug 27 jaar getrouwd.)Nog veel groetjes Chantal

Related Posts with Thumbnails