CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 29 maart 2011

Cartridges registreren!!


Hallo allemaal,

Vaak vertel ik tijdens een workshop of demo dat je de Cricut en alle cartridges die je bezit moet registreren op de www.cricut.com site. Vaak is men hier niet van op de hoogte en is het niet gedaan. Dit is toch heel belangrijk om te doen. Voor je garantie en als er een update beschikbaar is en natuurlijk voor je cartridges. Dit geeft je rechten als er iets niet goed is.
Om nu een beeld te krijgen hoe je dat moet doen, heb ik vanmiddag foto's gemaakt van de nieuwe cartridge die ik vandaag binnen heb gekregen en dus gelijk heb geregistreerd.
Hieronder in punten wat je precies moet doen:
  • Ga naar http://www.cricut.com/
  • Log in met je gegevens
  • Ga naar "My Account"
  • Klik op de lijst welke cartridge of Cricut je wilt registreren.
  • In het volgend schermpje zie je onderstaand scherm
  • Vul hier je gegevens in en druk verder.
  • In een volgend scherm controleer je de gegevens op juistheid
  • Is alles juist ingevuld, druk dan weer verder.
  • Je gaat dan terug naar een scherm waar je de lijst ziet wat je allemaal al geregistreerd hebt.
  • Heb je meer begin dan opnieuw.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is?
Anders hoor ik het wel!

Groeten van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails