CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 27 maart 2011

Weer up to date

Hallo allemaal,

Mijn Cricut Imagine en mijn Gypsy zijn weer up to date. Zaterdag had ik mijn laatste demo voor deze maand met de Cricut Imagine en mijn artikel is ook af, dus dan kan ik mijn Cricut updaten.
Je opent het programma Cricut Sync. en koppeld je Imagine aan de pc. Als je hem aan gezet hebt, zie je vanzelf eens schermpje te voorschijn komen. Het groene balkje zie je steeds voller worden. Na verschillende schermen zal de Imagine opstarten en dan ben je up to date. Toen mijn Gypsy ook maar even gekoppeld aan het programma. Ook hier bleek een update voor te zijn. Op dit moment is deze update al klaar, maar hij is nu bezig om de update uit tevoeren tussen de Gypsy en de Imagine. Dus eerst even deze update afwachten en dan maar naar bed, want ik ken mij zelf. Haha, als ik nu er mee ga spelen (01.00 uur) dan is het straks zo weer 3 uur en dan nog dat extra uur erbij is het al 4 uur. Oeps, dus maar niet doen. Ja, soms moet ik mij beheersen om niet gelijk  weer met mijn Cricut te spelen. Hoezo verslaafd, nee hoor een klein beetje maar. Haha. Fijn weekend verder en jullie het wel weer als ik wat gemaakt heb.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen:

Related Posts with Thumbnails