CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 24 juni 2011

Nieuwe cartridges ontvangen

Hallo allemaal,

De winnaar van de Cricut Poll heb ik al op mijn hoofd Blog bekend gemaakt. Maar wie dat wil mag en kan nog steeds een foto toe sturen.
De winnaar heeft inmiddels haar Cricut Cartridge ontvangen.

Op mijn andere blog kun je ook het bericht vinden van een mini workshop wat ik heb gemaakt voor de vele mensen die problemen hebben met het snijden van figuren in de verschillende lagen.
Vandaag heb ik weer nieuwe cartridges ontvangen. Mijn nieuwe aanwinst zijn:
  • Nate's ABCs
  • Picturesque
  • Birthday Bash
  • Quarter Note
  • Cricut Sampler 
Ik hoop binnenkort tijd te vinden om er iets mee te maken.

Groetjes van Annette

1 opmerking:

lenny zei

Hoi Annette
ze zijn allemaal leuk er staan er ook nog op me verlang lijst
groetjes lenny

Related Posts with Thumbnails