CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 2 december 2012

Gesneden met de Silhouette




Hallo allemaal,

Als designer van Cards-etc-Shop heb ik voor het Euro Blog deze flessenhanger met label gemaakt. Op het Euro blog zijn er iedere maand 2 patronen die je voor maar € 1,00 kan aanschaffen. Je ontvangt een SVG en Scal2 bestand, maar ook een Studio en PDF bestand. Ik gebruikte altijd het PDF bestand, maar nu ik ook een Silhouette heb, kan ik daarvoor de Studio bestanden gebruiken. Vooral mijn peesontsteking is hier super blij mee. Haha, het scheelt een hoop knip werk. Dus eerst alles gesneden volgens het bestand van Jolanda. Ik had laatst deze kerstman al aangeschaft, maar was een SVG bestand. Deze dus omgezet naar een Studiobestand. De zak heb ik zelf ontworpen. Dus deze keer niet mijn Cricut gebruikt.

Groeten van Annette




1 opmerking:

lenny zei

Super super gaaf gemaakt
gr lenny

Related Posts with Thumbnails