CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 9 september 2009

De Cricut machines

Hallo allemaal,

Vaak krijg ik de vraag wat nu de verschillen zijn van de Cricut machines. Daarom hier een overzicht.
Standaard Cricut:

* Deze Cricut maakt gebruik van de snijmat van 15x30cm.
* Hij heeft geen extra knoppen.
* De size is alleen in inch niet in cm.
* De taal is alleen Engels.
* Het LCD schermpje laat alleen tekst zien.
* De pijltjestoets om de "Cut" toets kent alleen de 4 richtingen, boven, onder, links en rechts.
* Heeft een handvat om hem makkelijk mee te nemen naar een Crop.
* Het standaard mesje kan vervangen worden door het Deep Blade mesje of door de Colors. (stiften)
* Dit is de goedkoopste versie van de Cricut.

Cricut Create:

* Deze Cricut maakt gebruik van de snijmat van 15x30cm.
* Hij heeft 5 extra knoppen namelijk: Center Point, Portrait, Flip, Fit to page en Autofill.
* Het LCD schermpje laat alleen tekst zien.
* De size is alleen in inch. niet in cm.
* De taal is alleen in het Engels.
* De pijltjes toets heeft meer posities voor de richting.
* Het standaard mesje kan vervangen worden door het Deep Blade mesje of door de Colors. (stiften)
* Het bedrag van deze Cricut zit tussen de twee in.

Cricut Expression:

* Deze Cricut maakt gebruik van de snijmatten 30x30cm en 30x60cm.
* Hij heeft heel wat extra knoppen.
* Het LCD schermpje kan je gebruiken om door het menu te lopen.
* Het LCD schermpje laat ook de plaatjes zien als afbeelding.
* De taal kan veranderd worden in Engels, Duits, Frans en Spaans.
* De inch. zijn te veranderen in cm.
* De pijltjes toets kent vele richtingen.
* Het standaard mesje kan vervangen worden door het Deep Blade mesje of door de Colors. (stiften)
* Dit is de duurste van de drie.
Dit waren de belangrijkste verschillen tussen de machines.
Groetjes van Annette

4 opmerkingen:

Riet zei

Ohhh Annette,wat fijn dat je een blog opricht.
Ik heb hem al een paar jaar.
hoogste 3 keer geprobeerd,hij staat er zomaar,zonde van het geld,en zonde dat ik niks kan ermee.
Hyves ben ik ook lid bij je,maar snap het niet zo.
Dus mischien is er toch een mogenlijkheid voor me.
Nu lig ik met een zware longontsteking in bed.
Maar als ik wat ben opgeknapt,hoop ik wat wijzer te worden.

Liefs Riet.

Annette zei

Hoi Riet,

Ja, ik had het gehoord. Doe het rustig aan hoor, zorg eerst maar dat je beter wordt en dan ga ik je helpen met de Cricut. Ik ga mijn best doen dat je net als ik helemaal verslaafd aan hem raakt. Hahaha.
Kan je mij even mailen op info@annettescreafarm.com ?

Liefs van Annette

celia zei

Ik kom elke dag een stukje korter bij de cricut!

haakcreaties zei

heey leuk zo de site over de cricut,ik wil zelf graag de expression hebben,heb nu de personal.
En werk met het progamma sure cuts a lot.
Komen jullie ook een kijkje nemen op mijn site?

scrappiestamp.blogspot.com


groetjes mierjam

Related Posts with Thumbnails